Follow Dashboard ★GirlsWhoLikeToTalk

The Owner of The Blog!

GirlsWithThoughts
My name's Laila Nabila. People call me Laila. Will be 21 this year. 12 Sept!!! Diploma in Accountancy.
Love: Multimedia, Art, Music, Photography, Editing (photos/videos), Blogging, Drawing, Cooking, Shopping, Make Up, Food, Money!!!
Love being crazy and act like a kids. Cause kids doesn't think about problem! Maybe?
Hate: Fake Friends, Judgemental, Bugs, Haters.
Follow Me!
Music

Chill, Relax. Just Listen to The Music while Reading My Entries ;)

Pardon My Words
Thursday, 31 January 2013

Assalamualaikum
haish pening aku... kadang kadang tak faham dengan cikgu ni...
suruh rebut jawatan untuk dapat kan markah banyak
bila dah rebut kena la jalankan tugas kan?
bila tak jalan kan tugas kena marah, bila jalan kan tugas pun kena marah?
o.O????? benda bukan sengaja taknak masuk kelas, kitorang pun nak belajar
SPM katakan tp dah tugas tu kitorg kena buat juga, apa boleh buat...
waktu PMP je boleh... takkan lepas sekolah baru nak buat?
nak pergi rumah sorang demi sorang? rasanya tak pernah dibuat orang -,-
sabar je la... ~,~

patut petang tadi ada latihan rumah sukan & hoki
tp nasib tak berapa nak baik, HUJAN... balik dengan Farhana singgah CoolBlog
tiba CoolBlog je terus hujan lebat... so lepak la ^,<
rezeki murah, jumpa cikgu... hehehe dapat makan nasi goreng ayam Cikgu Daus belanja
terima kasih =D kenyang wo sampai malam... Alhamdulillah~~

esok merentas desa... tahun ni last sekolah so last merentas desa
so nak buat betul betul... lari lari budak SDARY lari! terutama LEKIU !!! Chaiyok2 =D
tak menang tak mengapa yang penting dapat kumpul kenangan untuk dikenang nanti ^,<

Oraite See U at The Next Entry!
21:05

? ?
Hey!

Laila in the house!
16 February 2017


Peeps!

AmazingCounters.com



Layout by 16thday
Resources One Two Three