Follow Dashboard ★GirlsWhoLikeToTalk

The Owner of The Blog!

GirlsWithThoughts
My name's Laila Nabila. People call me Laila. Will be 21 this year. 12 Sept!!! Diploma in Accountancy.
Love: Multimedia, Art, Music, Photography, Editing (photos/videos), Blogging, Drawing, Cooking, Shopping, Make Up, Food, Money!!!
Love being crazy and act like a kids. Cause kids doesn't think about problem! Maybe?
Hate: Fake Friends, Judgemental, Bugs, Haters.
Follow Me!
Music

Chill, Relax. Just Listen to The Music while Reading My Entries ;)

Pardon My Words
Tuesday, 26 February 2013

Assalamualaikum =)

kadang kadang aku tak tahu apa yang ada dalam hati aku
cemburu? sayang? benci? rindu?  kadang kadang rasa nak menangis 
menangis kenapa? terasa sedih bila tengok keadaan yang berlaku sekeliling aku
kadang kadang aku tertanya tanya 'mana laila yang dulu?' 'kenapa aku macam ni?' 'kenapa semua ni berlaku?'
banyak KENAPA kan? aku tercari cari jawapan sehingga kini

ada yang kata aku ni terlampau memikirkan hati orang tanpa memikirkan hati sendiri. betul ke?
ada yang kata aku ni ego, keras kepala. betul ke?
ada yang kata aku ni cemburu tak tentu pasal. betul ke?
ada yang kata aku ni cepat sensitif, susah nak jaga hati aku. betul ke?
tapi aku rasa kalau orang tu ikhlas terima aku, dia mampu lalui semua itu kan?

tiada manusia yang sempurna di dunia ini, tiada manusia yang tak pernah buat salah
kadang kadang aku takut nak bergaul. kenapa? bila over orang tak suka, bila diam orang tak suka
then? what? 

cinta? hah usah dikatakan cinta, kawan pun aku masih tak mampu cari yang betul betul kawan
orang kata rambut sama hitam, hati lain lain... mungkin depan kita baik tapi belakang belum tentu sebaik yang kita sangka 
kadang kadang aku terfikir, kawan yang baik bukan ke tak akan cuba untuk lukai hati kawan sendiri?
tak sengaja tu kan lain cerita tp CUBA? patut ke di jadikan kawan? aku tak kisah siapa yang nak kawan dengan aku tapi 'aku hormat kau, tolong hormat aku' masing masing diberikan akal fikiran
mampu untuk berfikir sebelum berkata kata, sebelum lakukan sesuatu kan?

kadang kadang aku rasa macam nak tergelak sebab tak sangka aku ada kawan yang entah la
sampai tak tahu nak cakap apa... tapi takpe.. aku tak kisah... sebab saat ni lah kesabaran sangat penting kan? kadang kadang buat aku rasa 'down gila!' rasa macam tak berdaya tapi aku sedar ini bukan pengakhirannya! life must go on right?

aku dikurniakan 5 orang sahabat, and aku harap harap harap gila yang dia orang la sahabat yang aku cari selama ini :')

cinta? aku serahkan pada yang Esa kerana Dia lebih tahu siapa yang terbaik untuk hamba-Nya 


Oraite See U at The Next Entry
23:08

? ?
Hey!

Laila in the house!
16 February 2017


Peeps!

AmazingCounters.com



Layout by 16thday
Resources One Two Three