Follow Dashboard ★GirlsWhoLikeToTalk

The Owner of The Blog!

GirlsWithThoughts
My name's Laila Nabila. People call me Laila. Will be 21 this year. 12 Sept!!! Diploma in Accountancy.
Love: Multimedia, Art, Music, Photography, Editing (photos/videos), Blogging, Drawing, Cooking, Shopping, Make Up, Food, Money!!!
Love being crazy and act like a kids. Cause kids doesn't think about problem! Maybe?
Hate: Fake Friends, Judgemental, Bugs, Haters.
Follow Me!
Music

Chill, Relax. Just Listen to The Music while Reading My Entries ;)

Pardon My Words
Friday, 12 April 2013

Assalamualaikum =)

sekolah aku telah mengadakan hari kantin pada hari ini dan esok
tadi boleh tahan ok juga... aku tengok dah mcm pasar malam dah
kebetulan pula hari ni hari jumaat ada pasar malam hahaha
gerai aku buka esok... jual jeli kelapa, mini pizza, air float, keropok lekor dan nasi hujan panas bersama ayam sambal... erm yum yum ! hahahaha rugi tak beli =P

tadi busy kemas gerai je... sampai pukul 6 then tunggu org dah balik baru karoke
hahaha nak karoke punya lah susah... asyik muka yg sama je nyanyi
makin lama makin ramai pula to and ramai to pula lelaki
ayoyo... nyanyi tak ada orang boleh Syok Sendiri hahahaha XD
duet dengan Amira and Aida... lagu mengusung rindu ^,<

esok dah nak kena datang pagi pagi kemas gerai
komferm lagi busy esok... get ready je lah Laila Nabila oiiii

gambar? ada 1 tadi tapi tak ingat pada siapa
don't worry esok InsyaAllah banyak gambar hehehe =D

Oraite See U at The Next Entry
21:17

? ?
Hey!

Laila in the house!
16 February 2017


Peeps!

AmazingCounters.com



Layout by 16thday
Resources One Two Three