Follow Dashboard ★GirlsWhoLikeToTalk

The Owner of The Blog!

GirlsWithThoughts
My name's Laila Nabila. People call me Laila. Will be 21 this year. 12 Sept!!! Diploma in Accountancy.
Love: Multimedia, Art, Music, Photography, Editing (photos/videos), Blogging, Drawing, Cooking, Shopping, Make Up, Food, Money!!!
Love being crazy and act like a kids. Cause kids doesn't think about problem! Maybe?
Hate: Fake Friends, Judgemental, Bugs, Haters.
Follow Me!
Music

Chill, Relax. Just Listen to The Music while Reading My Entries ;)

Pardon My Words
Friday, 5 April 2013

Assalamualaikum =)

Tuhan berikan kita dua kaki untuk berjalan
Tuhan berikan kita dua tangan untuk menggenggam
Tuhan berikan kita dua mata untuk melihat
Tuhan berikan kita dua telinga untuk mendengar
tetapi Tuhan berikan kita hanya sekeping hati. kenapa? 
kerana sekeping hati lagi diberikan kepada orang lain dan kita perlu mencarinya

Jodoh? jodoh setiap manusia telah ditetapkan oleh Allah sejak kita di rahim ibu kita lagi
tetapi tidak salah kalau kita berusaha untuk mencari jodoh kita =)
tapi bagi aku, mungkin sekarang bukan masa yang sesuai untuk aku mencari jodoh aku
fokus pada masa depan mungkin lebih baik walaupun umur aku dah boleh kahwin
cehwah hahaha tapi sayang kalau sia sia kan masa depan kan?

ustazah aku ckp, jika kita sukakan seseorang, simpan lah didalam hati dan berdoa lah agar dia jodoh kita
buat apa nak couple couple? buang masa je... lagi pun belum tentu dia tu jodoh awak =)

Jadi, milik siapakah hati ini? milik siapakah tulang rusuk ku ini? siapa pun pemiliknya, aku berharap pemilik itu seorang yang adil, bertanggungjawab, boleh membimbing dan mendidik aku serta anak anak aku ke jalan yang diredhai. Amin... =)

Oraite See U at The Next Entry
20:04

? ?
Hey!

Laila in the house!
16 February 2017


Peeps!

AmazingCounters.com



Layout by 16thday
Resources One Two Three