Follow Dashboard ★GirlsWhoLikeToTalk

The Owner of The Blog!

GirlsWithThoughts
My name's Laila Nabila. People call me Laila. Will be 21 this year. 12 Sept!!! Diploma in Accountancy.
Love: Multimedia, Art, Music, Photography, Editing (photos/videos), Blogging, Drawing, Cooking, Shopping, Make Up, Food, Money!!!
Love being crazy and act like a kids. Cause kids doesn't think about problem! Maybe?
Hate: Fake Friends, Judgemental, Bugs, Haters.
Follow Me!
Music

Chill, Relax. Just Listen to The Music while Reading My Entries ;)

Pardon My Words
Thursday, 23 May 2013

Assalamualaikum =)

kadang2 kita tak sedar dah macam2 perngorbanan kita lakukan untuk mereka terutamanya mereka yang kita sayang... jaga hati dia orang... bukan senang nak jaga hati orang... kadang2 sampai hati sendiri hancur berkecai diabaikan... sedih tak sedih orang mana peduli... 

Everybody may know your name but not your story, may know what you have done but not what you have been through

that why, bila orang tanya awak siapa saya? awak dengan bangga nya ingin menjawab soalan tersebut sebab awak kenal saya tapi hakikatnya awak tak tahu nak jawab apa apa sebab awak tak kenal siapa saya sebenarnya... mungkin saya ceria, gembira, senyum sentiasa, ketawa bahagia, kacau orang sini sana tapi hakikatnya awak tak pernah tahu apa yang ada didalam hati saya, awak tak pernah tahu cerita disebalik kehidupan saya... apa yang saya lalui, apa yang saya hadapi... menanggung seorang diri... 

I hide all my problems behind my smile... You think you know me but you have no idea

and it's called a FAKE SMILE =) and everybody always do it in their life right? including me =) 

nak memilih yang terbaik antara yang terbaik memang susah... andai ku pilih kamu, bagaimana pula dengan hati dia? andai ku pilih dia, bagaimana pula dengan hatimu? andai ku pilih kedua duanya, bagaimana pula dengan hati kamu dan dia? andai ku tak memilih sesiapa, bagaimana pula dengan hati ku? 

aku paling tak suka bila benda ni terjadi... tapi selalu terjadi dan aku terpaksa lalui.. setiap keputusan yang aku buat selalu salah... mungkin ada hikmah... kesilapan lalu boleh ku jadikan pengajaran agar aku tak buat kesilapan lg... masa lalu jd kan aku lebih matang dari hari ke hari... sampai kawan baik aku sendiri makin tak faham dengan perangai aku yang makin lama makin suka jaga hati orang tanpa fikir hati aku sendiri... memang kadang kala kita kena fikir hati sendiri tapi aku rasa macam selfish bila aku buat mcm tu... mungkin ini sifat aku kot hahaha apa boleh buat... redha dengan segala ketentuan-Nya... apa yang terjadi semua ada hikmahnya... apa yang mampu aku buat hanya berdoa... supaya dpt membuat keputusan yang tepat dan tak melukakan hati sesiapa termasuk hati aku sendiri =')


Oraite See U at The Next Entry
19:38

? ?
Hey!

Laila in the house!
16 February 2017


Peeps!

AmazingCounters.com



Layout by 16thday
Resources One Two Three