Follow Dashboard ★GirlsWhoLikeToTalk

The Owner of The Blog!

GirlsWithThoughts
My name's Laila Nabila. People call me Laila. Will be 21 this year. 12 Sept!!! Diploma in Accountancy.
Love: Multimedia, Art, Music, Photography, Editing (photos/videos), Blogging, Drawing, Cooking, Shopping, Make Up, Food, Money!!!
Love being crazy and act like a kids. Cause kids doesn't think about problem! Maybe?
Hate: Fake Friends, Judgemental, Bugs, Haters.
Follow Me!
Music

Chill, Relax. Just Listen to The Music while Reading My Entries ;)

Pardon My Words
Tuesday, 26 November 2013

Assalamualaikum =)


Merdeka !!!!!!!!!!!!!!! Aku dah merdeka wei !!!!!!!!!!!!! Hahahaha 
Last paper tadi kimia. Biology? Aku tak ambil. Aku gantikan dengan Prinsip Perakaunan 

Apa aku nak rasa sekarang ni?
Gembira? Kecewa? Sedih? Takut? Gementar?
Results wei results -,-
Apa-apa pun otak aku sekarang dah boleh relax kejap =D

Repeat paper? Alah to nanti punya cerita =D

So, misi seterusnya?
Tolong family -> ambil lesen -> kerja =D

Gua jadi cikgu? Wahhhh Cikgu Laila Nabila Hahahaha XD
Tak dapat bayangkan aku jadi cikgu
Alah tak pe. Ajar budak-budak je pun

Siapa yang ada adik umur 4-6 tahun, boleh lah hantar dekat Pusat Pengembangan Kanak-Kanak
Al-Baghdadi Playtime Centre. *Ke arah melahirkan genius Al-Quran*

The Malaysian Book of Records !!!!! 

Kerohanian, Kreativiti, Komunikasi, Keterampilan diri, Kurikulum yang komprehensif dan holistik !
(Rangkaian Pra Sekolah Al-Quran teknik Al-Baghdadi)

Family aku punya cawangan ada 2 dekat melaka
First dekat bangunan baru berhadapan Politeknik Merlimau, Melaka
Second, dekat bangunan baru berhadapan AEON Jusco baru, Taman 1 Lagenda, Melaka
Dua-dua cawangan dekat atas kedai tudung Pearl Haya (kedai abang aku)

Dekat Merlimau if ada yang nak hantar adik-adik umur 7 tahun ke atas boleh
Tapi kita orang akan buat sesi lain =)

50% pembelajaran Al-Quran (Membaca, Menulis, Menghafaz)
Pembelajaran Fardhu Ain (Akidah, Ibadah, Akhlak & Sirah)
Pembelajaran Bahasa (Melayu, English, Arab)
Pembelajaran Sains dan Teknologi (IT, Matematik, Sains)
Pembelajaran Seni dan Kreativiti (Vokal, Rekaan, Visual)

Berminat? Sila hubungi 012-268 2927 (Merlimau)


PROMOT PROMOT !!!!! Hahaha

Ok kembali kepada topik asal

See mereka ! Hahaha macam-macam gaya

Gambar budak ni je lebih dalam phone aku hahaha














 



 


























                

Sampai habis bateri phone aku dia orang kerjakan hahaha
Pape pun hari ni last beruniform sekolah, last sekolah, last jadi budak sekolah, last segalanya berkenaan sekolah.
Will miss all that things =')
Will miss cikgu, kawan-kawan, makcik kantin, makcik koperasi, kakak makmal, pakcik kebun, auntie kebun and all ='D
Akan datang jumpa lagi ye (ambil results)

Welcome to me to real life (terasa makin tua pula) -,-

Mana yang belum habis exam, good luck ok
Mana yang dah habis, congrates ! =D


Oraite See U at The Next Entry
17:47

? ?
Hey!

Laila in the house!
16 February 2017


Peeps!

AmazingCounters.com



Layout by 16thday
Resources One Two Three