Follow Dashboard ★GirlsWhoLikeToTalk

The Owner of The Blog!

GirlsWithThoughts
My name's Laila Nabila. People call me Laila. Will be 21 this year. 12 Sept!!! Diploma in Accountancy.
Love: Multimedia, Art, Music, Photography, Editing (photos/videos), Blogging, Drawing, Cooking, Shopping, Make Up, Food, Money!!!
Love being crazy and act like a kids. Cause kids doesn't think about problem! Maybe?
Hate: Fake Friends, Judgemental, Bugs, Haters.
Follow Me!
Music

Chill, Relax. Just Listen to The Music while Reading My Entries ;)

Pardon My Words
Sunday, 8 December 2013

Assalamualaikum =)

Update guna phone kali ini
Malas nak pakai laptop =)

SPM dah habis tak kan lah tak keluar dengan member kan?
Semalam hang out sekejap bersama mereka


Nurul Amira, me and Nurul Farhana
3 sahabat 

Tengok wayang cerita Ustaz Mu Tunggu Aku Datang 


Boleh tahan lah story dia
Then makan

Otw pergi makan dekat MP
Ada 3 orang cina tahan kita orang
Suruh tulis nama
Aku dah cakap takpe takpe 
Tapi entah macam mana dia dapat amira and farhana dulu and dia orang pun layan
Aku buat tak tahu je la then datang sorang cina dekat aku suruh aku tulis nama juga
Aku tanya ini untuk apa
Dia kata untuk projek kolej dia orang
Aku pun tulis lah
Rupanya dia paksa kita orang keluar duit beli barang dia
Hoi! Kau tahu tak kita orang bawa duit cukup2 je!
Aku tanya tak ada yang paling murah ke
Dia gelak je then cakap paling murah RM 20
Wah! Tu kau cakap murah? 
Aku ikhlas RM10 je tahu tak? 
RM 20 ni je aku dapat?


Loceng? Pergh ai
Loceng ni kalau beli kat luar tak sampai RM10 kot aku rasa
Lebih baik RM20 tu aku derma dekat orang yang lagi memerlukan lah
Derma masjid ke orang miskin ke anak yatim ke
Lagi berbaloi sebab ikhlas
Ni nak ikhlas macam mana kalau main paksa-paksa lepastu apahal aku RM20 kawan aku boleh dapat RM10?
Wah melampau nya 
Tapi nak buat macam mana kan
Benda dah jadi
Redha je la T_T
Terpaksa kena ikhlas kan juga -,-

Aku dah agak dah aku akan menggigil punya lah
Demam tak berapa nak sembuh tambah sejuk lagi
Nasib baik semalam tak hujan kalau tak lagi double sejuk aku nanti -,-









Ingat minggu depan nak hang dengan zaty and lain2 tapi tak tahu lagi 
Tarikh pun cantik =) 11.12.2013
Tengok lah dulu macam mana nanti =)

Oraite See U at The Next Entry
11:29

? ?
Hey!

Laila in the house!
16 February 2017


Peeps!

AmazingCounters.com



Layout by 16thday
Resources One Two Three